Robyn
Rihanna Fenty, més coneguda com a Rihanna va
néixer el 20 de febrer de 1988 és una cantant
barbadiana. La seva música és de R&B, Reggae, Dancehall, i
Dance. S'ha fet coneguda arreu del món gràcies a èxits com "Pon De
Replay", "S.O.S. (Rescue Me) "Unfaithful" i especialment
"Umbrella". Actualment viu a San Diego, Califòrnia.
Rihanna
va néixer a la ciutat de Saint Michael, a l'illa caribenys de
Barbados. Va anar a l'Escola Primària Commemorativa de Charles F, després
va anar a l'Escola de Combermere, on va formar un trio musical amb dues de les
seves companyes. El 2004,va guanyar el concurs de bellesa Mis Combermere,
interpretant la cançó Hero de Mariah Carey a l'escola Colours of Combermere.
El
seu àlbum Music Of The Sun, va ser coescrit per ella i es va caracteritzar per
un so dancehall, reggae i R&B. Va ser llançat el 2005, durant el mes
d'agost, i va ser al lloc número 10 dels Estats Units venent 69.000 còpies en
la seva primera setmana.
A
Girl Like Me és el seu segon material discogràfic. Va ser llançat durant els
mesos d'abril i maig de 2006 només 8 mesos després del llançament de
Music of the Sun. L'àlbum va ser el número 5 dels Estats Units i el 6
de Regne Unit, on més tard tornaria a pujar fins al 5. Amb aquest àlbum se
centra més en el R&B i el Pop, deixant enrere, encara que sense arribar a
abandonar, el reggae.
Aquí
us deixo l'últim tema que ha fet la Rihanna:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada