Kesha
Rose Sebert, més coneguda com Kesha o Ke$ha, va nèxier a Los Angeles, Califòrnia,l’1 de març del 1987, és una cantant i compositora estatunidenca.
La mare de Kesha es deia Pebe. Va
tenir dos fills: Kesha i el seu germà. El pare de la cantant els va abandonar
quan ella encara era molt menuda.
Des de petita, Kesha va demostrar aptituds per a la música cantant
al cor d'una església. De gran, Kesha col·laborà amb la seua veu a un vídeo de Flo Rida i al videoclip de Katy Perry I kissed a girl. Gràcies a açò
el Dr. Luke la va ajudar a complir el seu somni de
ser cantant.
El seu primer sencill, TiK ToK, llançat en agost de 2009, va ser el número u en onze
països. El gener de 2010 va llançar l’àlbum, Animal,
el qual va ser el número 1 als Estats Units. Els seus següents temes Blah Blah Blah, amb la
col·laboració de 3OH!3, Your Love is My Drug i Take
It Off van tenir molt bona
audiència. L'àlbum va ser el número 1 de la llista Billboard 200. La cançó Blah Blah Blah va arribar al top 10 als Estats Units, Canadà, Austràlia, i Nova Zelanda. El març Animal havia venut un milió de còpies en tot
el món amb les seves cançons acumulant vuit milions de descàrregues. El
setembre Kesha havia venut més de dos milions d'àlbums a tot el món. L'octubre
va llançar We R Who We R,
primer senzill del seu primer EP Cannibal, el qual va ser
llançat als Estats Units el 22 de novembre de 2010.
Aquí teniu una de les cançons d'aquesta cantant:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada