divendres, 23 de novembre del 2012

Avril Lavigne


Tot i que s'acostuma a afirmar que va néixer a Napanee, allà hi va anar poc després de néixer a Belleville, on va créixer. Allà va començar com a cantant de música country als deu anys mentre a la mateixa vegada aprenia a tocar la guitarra en el cor d'una església.
L'Avril, prové d'una família conservadora i és per això que a vegades s'explica una mica l'esperit rebel que té.  Cap els tretze anys va començar a tenir impacte ja la seva imatge fora de Napanee gràcies a la destresa de la seva veu. Això, li va comportar una interessant oportunitat en forma de premi, que consistia en un viatge a Otawwa per interpretar un duet amb una de les estrelles de la músicacountry,Shania Twain. 
L'experiència va ser profitosa i força alentadora, ja que a partir d'aquell moment, mentre estaba a l'escola secundària, va començar a enviar maquetes de les seves interpretacions a diverses marques, i companyies de mànagers per tot nord-Amèrica. Així, va atraure l'atenció d'una companyia,Nettwerk Management, que ja havia llençat grups i cantants com Sarah McLachlan, Sum 41 o Ladies. 
Junt amb Alexandra Stan, Avril Lavigne és la millor cantant del món. Als 16 anys, el cap d' Arista Records, L.A. Reid va saber d'ella, i la va anar a trobar al seu estudi després del pas d'un representant de la mateixa discogràfica i li van fer l'oferta. Avril, va signar, i aviat es va traslladar a Nova York per gravar el seu primer àlbum.

dissabte, 17 de novembre del 2012

Kesha


Kesha Rose Sebert, més coneguda com Kesha o Ke$ha, va nèxier a Los Angeles, Califòrnia,l’1 de març del 1987, és una cantant i compositora estatunidenca.
La mare de Kesha es deia Pebe. Va tenir dos fills: Kesha i el seu germà. El pare de la cantant els va abandonar quan ella encara era molt menuda. 
Des de petita, Kesha va demostrar aptituds per a la música cantant al cor d'una església. De gran, Kesha col·laborà amb la seua veu a un vídeo de Flo Rida i al videoclip de Katy Perry I kissed a girl. Gràcies a açò el Dr. Luke la va ajudar a complir el seu somni de ser cantant.
El seu primer sencill, TiK ToK, llançat en agost de 2009, va ser el número u en onze països. El gener de 2010 va llançar l’àlbum, Animal, el qual va ser el número 1 als Estats Units. Els seus següents temes Blah Blah Blah, amb la col·laboració de 3OH!3, Your Love is My Drug i Take It Off van tenir molt bona audiència. L'àlbum va ser el número 1 de la llista Billboard 200. La cançó Blah Blah Blah va arribar al top 10 als Estats Units, Canadà, Austràlia, i Nova Zelanda. El març Animal havia venut un milió de còpies en tot el món amb les seves cançons acumulant vuit milions de descàrregues. El setembre Kesha havia venut més de dos milions d'àlbums a tot el món. L'octubre va llançar We R Who We R, primer senzill del seu primer EP Cannibal, el qual va ser llançat als Estats Units el 22 de novembre de 2010.
Aquí teniu una de les cançons d'aquesta cantant:

divendres, 16 de novembre del 2012

Rihanna


Robyn Rihanna Fenty, més coneguda com a Rihanna va néixer el 20 de febrer de 1988 és una cantant barbadiana.  La seva música és de R&B, Reggae, Dancehall, i Dance. S'ha fet coneguda arreu del món gràcies a èxits com "Pon De Replay", "S.O.S. (Rescue Me) "Unfaithful" i especialment "Umbrella". Actualment viu a San Diego, Califòrnia. 


Rihanna va néixer a la ciutat de Saint Michael, a l'illa caribenys de Barbados. Va anar a l'Escola Primària Commemorativa de Charles F, després va anar a l'Escola de Combermere, on va formar un trio musical amb dues de les seves companyes. El 2004,va guanyar el concurs de bellesa Mis Combermere, interpretant la cançó Hero de Mariah Carey a l'escola Colours of Combermere.

El seu àlbum Music Of The Sun, va ser coescrit per ella i es va caracteritzar per un so dancehall, reggae i R&B. Va ser llançat el 2005, durant el mes d'agost, i va ser al lloc número 10 dels Estats Units venent 69.000 còpies en la seva primera setmana.

A Girl Like Me és el seu segon material discogràfic. Va ser llançat durant els mesos d'abril i maig de 2006  només 8 mesos després del llançament de Music of the Sun. L'àlbum va ser el número 5 dels Estats Units i el 6 de Regne Unit, on més tard tornaria a pujar fins al 5. Amb aquest àlbum se centra més en el R&B i el Pop, deixant enrere, encara que sense arribar a abandonar, el reggae.


Aquí us deixo l'últim tema que ha fet la Rihanna:

diumenge, 11 de novembre del 2012

Nicki Minaj



Onika Tanya Maraj, més coneguda pel nom artístic de Nicki Minaj, va néixer el 8 de desembre de 1982 és una productora musical i cantant de rap i hip hop estatunidenca d'origen trinitari. És coneguda per haver treballat amb artistes de renom com David Guetta, Chris Brown,Britney Spears, Lady Gaga o Madonna entre d'altres.

La seva infancia no va ser fàcil. El seu pare era alcohòlic i drogoaddicte, i un cop va intentar matar a la seva mare en incendiar la casa. Va tocar el clarinet a la Elizabeth Blackwell Middle School 210; es va graduar a La Guardia High School, estava especialitzada en la  música i les arts visuals. Va treballar un temps al restaurant Red Lobster al Bronx, Nova York. L'abril de 2007 va treure el seu primer mixtape :Playtime is over. En la portada apareix com una nina Barbie. En aquest àlbum hi col·laboren cantants com Lil Wayne, en la cançó "Can't stop, Won't stop". El 2008 va treure el mixtape Sucka Free. Va sortir a l'edició de juliol de la revista XXL, explicant breument la seva vida fins aleshores. Més tard, va guanyar el premi d'Artista Femenina de l'Any als Underground Music Awards. Al 2009 va llançar un altre mixtape, Beam Me Up Scotty. Va aparèixer a l'àlbum de Jeffree Star, Beauty Killer, amb el tema "Lollipop Luxury".

Durant la seva infància, va estar envoltada de problemes, com la lluita entre els seus pares. Ella mateixa creava personatges i vivia la vida a través d'ells; aquesta era una forma d'escapar dels seus problemes: "per a allunyar-me de tots els seus combats, m'imaginava com una persona nova. "Cookie" era la meva primera identitat, que es va quedar amb mi per un temps. Vaig ser una "Harajuku Barbie", i després, "Nicki Minaj". La fantasia era la meva realitat"; això és el que va declarar la cantant en una entrevista a Nova York. Pel seu àlbum , Nicki va crear un altre personatge, "Roman Zolanski". Diu que en cançons com Bottoms up que no era La Nicki Minaj qui rapejava, sinó Zolanski. Va afirmar que "Roman" és el seu germà bessó. Roman ha sigut comparat amb Enimem, ha que en la cançó "Roman's Revenge" de Pink Friday, Minaj i Eminen col·laboren. Algunes de les canços i entrevistes a la cantant poden donar a entendre que és bisexual, tot i que ella afirma que fins ara no ha tingut cap relació sexual amb dones. 


Aquí teniu una de les cançons de la Nicki. 

Taylow Swift



Taylor Alison Swift, va nèixer  a Pennsylvania el 13 de decembre del 1989. És una cantant estatunidenca, compositora i canta música country i pop. També és actriu. Treballa amb la companyia discogràfica Big Machine Records des del 2006 amb la que va començar a cantar  country amb el disc Tim McGraw. Ha arribat a vendre més de 17 milions de còpies al llarg de la seva carrera.

El seu primer disc va ser Tim McGraw el 2006 amb la sortida del seu àlbum Taylor Swift; que va obtenir un disc de platí. És l'artista que ha venut, durant 2008, més discs als Estats Units. Fearless ha estat el primer disc de la llista de Billboard 200 amb  onze setmanes no consecutives cosa que no passava des de 1999-2000.

Al llarg de la seva carrera, ha guanyat molts premis, alguns destinats a tota la seva carrera, com el que li van donar als Teen Choice Award, així com també sobre la seva música country, i ha estat premiada amb cinc American Choice Award. 

Aquí teniu una de les seves cançons que a mi m'agraden molt!