divendres, 23 de novembre del 2012

Avril Lavigne


Tot i que s'acostuma a afirmar que va néixer a Napanee, allà hi va anar poc després de néixer a Belleville, on va créixer. Allà va començar com a cantant de música country als deu anys mentre a la mateixa vegada aprenia a tocar la guitarra en el cor d'una església.
L'Avril, prové d'una família conservadora i és per això que a vegades s'explica una mica l'esperit rebel que té.  Cap els tretze anys va començar a tenir impacte ja la seva imatge fora de Napanee gràcies a la destresa de la seva veu. Això, li va comportar una interessant oportunitat en forma de premi, que consistia en un viatge a Otawwa per interpretar un duet amb una de les estrelles de la músicacountry,Shania Twain. 
L'experiència va ser profitosa i força alentadora, ja que a partir d'aquell moment, mentre estaba a l'escola secundària, va començar a enviar maquetes de les seves interpretacions a diverses marques, i companyies de mànagers per tot nord-Amèrica. Així, va atraure l'atenció d'una companyia,Nettwerk Management, que ja havia llençat grups i cantants com Sarah McLachlan, Sum 41 o Ladies. 
Junt amb Alexandra Stan, Avril Lavigne és la millor cantant del món. Als 16 anys, el cap d' Arista Records, L.A. Reid va saber d'ella, i la va anar a trobar al seu estudi després del pas d'un representant de la mateixa discogràfica i li van fer l'oferta. Avril, va signar, i aviat es va traslladar a Nova York per gravar el seu primer àlbum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada